Česká Lípa a Máchův kraj: pobyt ve 4* hotelu s polopenzí i wellness či procedurami
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den, je možné připravit též bezlepkovou a bezmléčnou stravu (celiakie a abkm zároveň). Dekuji za odpověď.
Hezký den, milá Kláro, děkuji za váš dotaz. Je možné zajistit bezlepková strava a mimo mléčných potravin mají v hotelu spoustu. Informaci stačí napsat do poznámky přímo u objednávky a hotel s tím bude počítat. S přáním krásného dne, Johana
Dobrý den mám zájem o pobyt pro 2 dospělé a 2 děti ve věku 10 a 12 let. Můžete mi sdělit cenu pro dítě s polopenzí? Děkuji Karásková R.
Krásný den, Růženo, děkuji vám za dotaz. Pokud zadáte děti do objednávky, cena se vám vypočítá automaticky :) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobry den
Mic nerozumím tomu balíčku s procedurami. Když si zadám pobyt pro čtyři
osoby budeme mít procedury pro všechny čtyři osoby?
Děkuji moc za odpověď
Dlouha Dagmar
Dobrý den, Dagmar,
v rámci balíčku mají procedury jen 2 osoby. Další osoby si mohou procedury případně dokoupit přímo v hotelu.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,nenašla jsem v rezervačním systému,zda je možný pobyt se psy,konktétně 3 yorkšírci. a jaká je cena .Děkuji Romana
Dobrý den, Romano,
domácí mazlíčci povoleni na všech pokojích s výjimkou Superior Double a příplatek za mazlíčka je 400,– Kč/noc a doplácí se po příjezdu na recepci.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Jak je to s parkováním u hotel Moris Česká Lípa
Dobrý den, Jaroslavo, děkuji za váš dotaz. Hotel nemá vlastní parkovací místa. Parkování je možné přímo na náměstí – parkovací automat. Automobil lze také zanechat např. v PD Krystal. Více informací k veřejnému parkování města zde. Přeji krásný den, Klára :)
Dobrý den. Potřebuji v termínu 24.25.2.2024 dva pokoje po dvou lidech. Jeden manželská postel druhý oddělené postele( není podmínkou) Ve stejné budově prosím.
Dobrý den, Petře,
pro ověření a rezervaci termínu pobytu využijte prosím náš online kalendář, který naleznete přímo v nabídce. V kalendáři si stačí zvolit vámi požadovaný termín, vybrat si jednu z nabízených variant, zvolit počet osob a vložit do nabídku so košíku. Pokud máte zájem o dva pokoje, stačí zvýšit počet kusů v košíku z jednoho na dva.
Nákup dokončíte tak, že pobyt zaplatíte.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den.Chteli bychom přijet 5.7.,ale nejde zarezervovat.Dekuji, hezký den.Lada
Dobrý den, Lado,
pokud Vámi vybaný termín nejde rezervovat, může to být proto, že hotelové kapacity jsou v tom datu již vyčerpány. Může to být také tím, že Vámi vybraný den není umožněn jako nástupní den pobytu. Doporučím tedy zkusit vybrat jiné datum. Děkujeme za pochopení.
Hezký den
Helena